BEMUTATKOZIK A BYBI

bybi

„A Bybi termékek minden egyes összetevője okkal került bevonásra ” - mondja Elsie Rutterford, az alapító páros egyik tagja. A Bybi egy teljesen természetes szépségmárka, amelynek célja a szépségápolási rutin egyszerűsítése és ésszerűsítése.

A 2017-ben életre hívott Bybi az alapítók, Elsie Rutterford és Dominika Minarovic tiszta és zöld szépséggel kapcsolatos szakértelmének csúcsát teszi kézzel foghatóvá. A pár 2015-ben indította el tartalmi platformját, a Clean Beauty Insider-t, amely a szépségipar természetes oldaláról szóló, megalapozott tanácsot kérők ismereteinek bővítésének szentelte magát.

 

 Két évvel később, 2019-re sikerült minden tudásukat és a természetes szépség iránti szeretetüket a Bybi-ba zárva továbbadni, amely vegán és állatkísérletmentes címkékkel is büszkélkedhet.

 

"Miután számos más természetes bőrápolási márkát kipróbáltunk és saját termékeket is készítettünk, egyértelmű igény mutatkozott egy szépségápolási márka iránt, amely szem előtt tartja a fenntarthatóságot és az összetevőket, de ezt oly módon teszi, hogy közben a mainstream szépségápolási fogyasztókhoz is szól" - árulta el Minarovic a Vogue-nak a megközelítésük kapcsán, amely a természetes szépségápolás szórakoztatóbb alternatíváját szeretné kínálni.

 

„Hiszünk abban, hogy egy különleges csomagolás is lehet környezetbarát” - véli Rutterford és Minarovic. Jó példa erre a kínálatban szereplő fényes, feltűnő palackok, tubusok és tégelyek, amelyekre növényi alapú tintát nyomtatnak egyenesen a felületre, hogy újrahasznosítható legyen, vagy a cukornádból kinyert bio-műanyagjuk, amely újrahasznosítható vagy komposztálható, és legfeljebb öt év alatt biológiailag lebomlik.

Az említett bio-műanyag karbonsemleges, emellett a márka 97%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagokat használ - így hivatalosan is búcsút inthetsz félelmeidnek, amelyek a szépségápolási rutinod bolygónkra gyakorolt hatása kapcsán jelentkezhetnek. Az átláthatóság áthatja a Bybi tevékenységét, és a páros elmondása szerint továbbra is a fenntarthatóságot szem előtt tartva bővítik és módosítják ellátási láncunkat.

 

"Összességében a természetes termékek kevesebb töltőanyagot (például vizet) tartalmaznak, és nagyobb százalékban fordulnak elő bennük hatóanyagok" - emeli ki Rutterford a teljesen természetes szépségápolási rutinra való áttérés egyik előnyét. "A természetes összetevők esetében egyetlen kivonatból sokféle elem származhat, például vitaminok és ásványi anyagok, amelyek többféle módon képesek hatni a bőrre."

 Mega Mist, Supercharge Serum... csak néhány termék, amely elérhető a Bybi folyamatosan növekvő kínálatában, például az ausztrál Sephora üzletekben is. A termékek között olyan kultikus összetevők is szerepelnek, mint a CBD (ez Ausztráliában még nem kapható), a bakuchiol és a szkvalén.

 

 

"Utánozza a bőr saját lipidjeit, így kiválóan kompatibilis a bőrrel, gyorsan és egyszerűen felszívódik a könnyű érzet érdekében" - mondja Minarovic a Bybi által használt szkvalénről, amelyet olajbogyóból nyernek. „[Ez] oly módon működik, hogy csökkenti a vízveszteséget a bőrben: mind a felszínén, mind pedig mélyebbről hat, segítve elérni a fénylő bőr hatását. Számos olyan lipid elődjeként funkcionál, amelyek fontosak a kettős lipidréteg fenntartásához. Más szavakkal: segíti bőre saját tevékenységét!

 

 

A birodalom, amelyet Rutterford és Minarovic épít, ellátja őket menedzsment ismeretekkel oly is, így néhány jó üzleti tanácsot is kaptunk tőlük: "Mindenkinek javasoljuk, hogy szerezzen magának üzleti partnert, vagy vegye körbe magát mentorokkal, mert női cégalapítónak lenni időnként  ijesztő és magányos érzés (ez valószínűleg nem kizárólag a nőket érinti, azt hiszem, hogy minden cégalapító rendszeresen szorong, nemtől függetlenül)" - mondja Rutterford, aki elismeri, hogy egy kisvállalkozás elindításakor a munka és a magánélet közötti megfelelő egyensúly megtalálása kihívást jelent, ezért ha valaki ott van velünk a lövészárokban, az csodákra képes mind a vállalkozás, mind a saját mentális egészségünk szempontjából.

"Elképesztően jó, ha van mellettünk egy üzleti partner: valaki, akivel meg lehet osztani a magasságokat és mélységeket, a döntéseket és az ötleteket, aki teljesen megérti az utat, amin jársz - mivel ő is ugyanazon az úton jár!"

 

Forrás: Vouge au.

https://www.vogue.com.au/vogue-codes/news/this-clean-beauty-brand-started-in-the-founding-duos-kitchen/news-story/ced7c594682fbfd30c73f3117b5b8e43

Fordította: Kállay-Kisbán Kriszta

 www.neilacare.hu