A legmenőbb 2021-es szépségtrendek

Legmenőbb 2021- es trendek


Azt hinnénk, hogy a több mint egy éve tartó pandémia miatt sokkal kevesebb izgalomban lehet részünk a szépségplatformon. Pedig úgy tűnik, hogy beauty fronton közel sem állt le az élet: máris mutatom nektek a kedvenceimet 2021 vezető trendjei közül!

 

#Realskin 

 

Az utóbbi hónapokat elemző kutatások szerint szépség terén egyre többen fordulnak a természetesség felé, ami a legtöbb friss trendben is érezhető. Ilyen a valódi bőrre fókuszáló realskin irányzat is, amit sok nő valóságos “mannaként” üdvözölt a közösségi média felületein. Az influenszerek egyik jelenlegi kedvence ugyanis arról szól, hogy egyre többen mutatják meg igazi bőrüket, leszámolva a tökéletlenség miatti szorongással. Ennek a trendek azért is örültem nagyon, mert kifejezetten jó hatással lehet nők ezreire, akikben komoly frusztrációt okoztak a hibátlanra sminkelt influenszer szelfik, a makulátlannak tűnő bőrök özöne az Instagram és a Facebook feedben (függetlenül attól, hogy az eredmény születési adottságnak, egy jó alapozónak vagy egy jó filternek köszönhető). Hírességek és vezető közösségi médiás “arcok” sokasága kezdte el felfedni bőre valódi állapotát a #realskin jegyében, így kendőzetlenül látni az igazi arcbőröket, a létező pattanásokat és a kisebb nagyobb bőrhibákat is - szerencsére mindenféle szégyenérzet nélkül. Külön pirospontot adok azoknak a márkáknak, akik az ebben rejlő értéket észrevették, és a jelenség mögé álltak, lásd Cult Beauty, La Roche - Posay vagy az Unilever, amely a “normál” szó használatát is mellőzi ezentúl a bőrápolási termékei kapcsán.

 

#Skinimalism

Ez a jelenség már tavaly elindult, de úgy tűnik, idén fog csak igazán nagyot durranni. Semmi másról nem szól, mint hogy fölösleges több tucat aktív hatóanyagos szérummal és krémmel felszerelnünk fürdőszobai beauty kollekciónkat - a környezetünket is komolyan megterhelve a sok fölösleges szeméttel. Nem beszélve arról, hogy a túl sok hatóanyag a bolygónk mellett bőrünket is ugyanígy túlterhelheti és irritálhatja. Sokkal fontosabb, hogy arra törekedjünk, kevesebb termékkel érjünk el többet, vagyis egy-egy kedvencünkben benne legyen minden szükséges főbb hatóanyag. Nem kell a kismillió lépcsős rutin sem, de az arclemosás, hidratálás és fényvédő mesterhármasa elengedhetetlen. Kattints tovább a helyes bőrápolási rutinért!


#Konzultáció

Ma már messze nem ciki segítséget kérni, pláne, hogy a Google azért nem mindenben a legjobb barátunk... Olyan irdatlan információ áradatot találunk online már bőrápolás terén is, amely miatt könnyen összezavarodhatunk. Rengeteg, néha egymásnak ellentmondó online teszt, influenszerek sokasága, csábító reklámok mondják meg, hogy mi a jó, de valóban biztos csak akkor lehetsz a dolgodban, ha személyre szabott megoldást keresel. Mielőtt fölöslegesen költenéd a pénzed többféle termékre, érdemes bőrápolási szakemberhez fordulnod, akár online konzultáció formájában is. Mivel végső soron a bőröd szépségéről és egészségéről van szó, megéri biztosra menned, hogy mi is az a fajta, típusú, állagú vagy éppen összetevőjű termék, amire a bőrödnek igazán szüksége van. 

Kedvenc bőrápolói blogjaim :

https://www.carolinehirons.com/

https://www.theecowell.com/about

 https://skinlatte.me/

https://www.instagram.com/skinperspective/?hl=en

https://www.instagram.com/maximumskin/?hl=en

https://labmuffin.com/

https://www.instagram.com/ranellamd/?hl=en

 

#Sustainable is the new clean, azaz az újrahasznosított termékek

Ez a trend szerencsére évről évre erősödik; az újrahasznosított termékek egyre menőbbnek számítanak. A bolygó megóvása ma már szerencsére nem csak egy-két megszállott „zöld” ember mániája, hanem vezető cégek (köztük szépségvállalatok) is nagy erőkkel tesznek a fenntarthatóságért egészen komoly vállalások révén. Ennek a trendnek a szépségápolás terén az a lényege, hogy a különböző akciók, kecsegtető árak, sikkes csomagolás ellenére igyekszünk nem összevásárolni mindent. Azaz próbáljuk nem halmozni a termékeket, és ezzel fölöslegesen terhelni a bőrünket és a környezetet. Ugyanígy idetartozik a tudatos vásárlás a márkák terén, vagyis azon termékek keresése, amelyek csomagolásukkal vagy összetevőikkel tesznek a környezetért és a fenntarthatóságért, így a zero waste háttér, az alacsony karbonlábnyomú összetevők, a környezetbarát csomagolóanyagok, vagy egy márka klímatudatos megközelítése is nagy előnyt jelenthet a döntési folyamatban. Sustainable márkánk : Bybi 


#selfcare

 

Ez a trend úgy tűnik, soha nem megy ki a divatból, és ezt inkább megkönnyebbüléssel mondom. A „self care”, az önmagunkkal való törődés ugyanis sosem volt aktuálisabb, és nem is volt nagyobb létjogosultsága, mint a mostani időkben. A minden területre kiterjedő alapos ápolás – legyen az test-, arc-, kéz-, vagy éppen hajápolás - különösen egy bizonytalansággal, szorongással és bezártságérzettel terhelt pandémiás időben igen aktuális. Egyrészt, mert több időt töltünk a négy fal között, ha nem is önként, másrészt pedig komoly lazító, stressztelenítő hatása van a magunkat kényeztető tevékenységnek. Jót tesz az idegeknek, a léleknek, úgyhogy ne habozzunk kényeztető olajokkal, egy jó magnéziumos fürdővel, vagy egy lábmasszázzsal megajándékozni magunkat, amikor csak lehetőségünk nyílik rá vagy szükségét érezzük.

 

#Szemfókusz

Az talán senkinek sem újdonság, hogy az utóbbi év abszolút fókuszba állította a szemeket. Ennek hátterében persze a kötelező maszkviselet áll, ami hozott magával rosszat és jót is. Utóbbi téren mindenképp a fokozottabb gondoskodás áll, hiszen emiatt talán többen fektettünk nagyobb hangsúlyt a szemkörnyékünk ápolására, és nem csak a makulátlan, maszkból kikandikáló szemsminkre koncentrálunk. A szemkörnyékápolás terén érdemes olyan termékeket választani, amelyek célirányosak, azaz kifejezetten a szemünk környékét ápolják, védik és hidratálják, ezen felül pedig akár konkrét problémákat is kezelnek. Ma már választhatunk az érzékeny szemkörnyéki bőrterület kapcsán koffeines összetevőjű termékeket, amelyek nagyon szépen frissítenek, de ragyogásfokozó, vagy az apró ráncokra is kitűnő, könnyű, hialuronsavas, árnikás indulókkal is feltölthetjük és világosíthatjuk a szemünk körüli finom bőrt. 

 

#selflove, azaz az önkényeztetés

Ahogyan az „énidő” kapcsán a #selfcare is az aktuális befutók közé verekedte magát, ugyanígy helye van az élmezőnyben a #selflove trendnek is. Hiszen önmagunk kényeztetése intim téren is kifejezetten hasznos és persze örömteli. Nem véletlen, hogy a járvány kitörése óta kiugróan magas a vibrátorok értékesítése világszinten. A szexuális segédeszközök ilyen időkben tényleg nagyon jó barátaink lehetnek, hiszen az orgazmust segítő high-tech kütyük, pontosabban az általuk elért orgazmusok bizonyítottan jó hatással vannak ránk testi és lelki szinten is. Érdemes olyat választanunk, amelyet tényleg örömmel veszünk elő akár nap mint nap. Vagyis minőségi, okos darabokat, tökéletesen a mi igényeinkre szabva: a funkció, a szín, a tapintás, a forma vagy a méret terén egyaránt.

 

Forrás :

 https://www.byrdie.com/skincare-trends-2021-5095638

https://www.allure.com/story/skin-care-product-market-trends-2021

https://www.instyle.com/beauty/skin/skinimalism-trend

www.neilacare.hu

Megjegyzés hagyása

Az e-mail címed nem kerül nyilvánosságra. A kötelezően kitöltendő mezőket a * jelöli.

A hozzászólások publikálás előtt ellenőrzésre kerülnek.

Blog categories

Recent Post

Blog tags