!Fontos közlemény! – Koronavírus alatti csomagszállítási információk

2020 március 16

!Fontos közlemény! – Koronavírus alatti csomagszállítási információk

A Neilacare.hu raktárkészletét, és a csomagok kiszállítását a Webshippy Fullfilments kezeli.

Csomagszállítás a koronavírus árnyékában

A koronavírus járvány körül rengeteg megválaszolatlan kérdés van. A hétköznapi emberek bizonytalansága és a bennük felmerülő kérdések száma egyre csak nő. A külföldről érkező híreket folyamatosan pásztázó emberek szeretnék tudni, hogyan hat ez a járvány az ő életükre és vállalkozásukra. Bár Magyarországon még nem vezettek be átfogó karantént, de a nem messzi Olaszországot teljes egészében lezárták.

Nem tudunk minden általánosságban felmerülő kérdésre válaszolni, de a mostani blogposzt célja, hogy válaszoljunk azokra a kérdésekre, amik jogosan merülhetnek fel a csomagok szállításával kapcsolatban.

Meddig fognak működni a futárszolgálatok?

Hazánkban egyelőre semmiféle korlátozás nem akadályozza a futárszolgálatok munkáját. Szerződött partnereink (mint a GLS, DHL, Foxpost) továbbra is gondtalanul végzik a csomagok szállítását idehaza és külföldre. Még a vírus által olyan súlyosan érintett országokban is, mint Olaszország, a megrendelt áruk kiszállítása munkafeladatnak minősül, vagyis a csomagok kézbesítését még ott sem akadályozzák, persze a legszigorúbb karantén alatt lévő olasz települések esetében késések és visszafordítások előfordulhatnak. 

Milyen intézkedéseket vezettek be a futárszolgálatok?

A futárszolgálatok az Egészségügyi Minisztérium és a WHO által kiadott megelőző intézkedéseket maradéktalanul betartják, a futárjaikat kézfertőtlenítővel látják el, valamint az általuk használt scannerek fertőtlenítésére törlőkendőket használnak.

Lehet-e fennakadásokra számítani?

A Webshippynél a nálunk lévő közel 400 webshop forgalma alapján azt látjuk, hogy a megrendelések száma egyre növekszik, az emberek ilyen helyzetben előszeretettel vásárolnak online. Erre Kína a jó példa, ahol a járvány jóval korábban kezdődött, és a lezárások hatására egyértelmű eltolódás mutatkozott az online vásárlások irányában. Mi is erre számítunk, ezért az emelkedő rendelésszám miatt a kapacitásainkat folyamatosan bővítjük, ám nem kizárt, hogy a megnövekedett forgalom miatt a későbbiekben előfordulhat némi csúszás a rendelések teljesítésében. A csomagokat kiszállító futárszolgálatok az adott körülményekhez képest mindent megtesznek, de ennek ellenére lehetnek fennakadások a kézbesítésben. Ez leginkább a szállítási határidők meghosszabbításában nyilvánulhat meg. Probléma a későbbiekben még a készletekkel lehet, miszerint a forgalmazó webáruházak be tudnak-e szerezni megfelelő mennyiségű terméket, hogy kielégíthessék a rendeléseket.

Garantált-e a kiszállítás?

A mostani körülmények mellett a futárszolgálatok mindent megtesznek a csomagok maradéktalan célba juttatásáért. Viszont fontos megjegyezni, hogy a helyzet napról napra, vagy akár óráról órára változhat.

Címzettként mit tehetek?

Mint ahogy azt a mindennapok többi helyzetében, a csomagok átvételénél is azt ajánljuk, hogy lehetőleg kerüld a közeli fizikai kontaktust a futárral (ő is kerülni fogja veled), saját tollal írd alá az átvételt, és csomagátvétel után alaposan moss kezet.

A Webshippy működését mennyiben befolyásolja a járvány?

Mivel a Webshippynél a csomagok kiszállítását futárszolgálatok végzik, így minden őket érintő esemény a Webshippyre is hatással van. Természetesen most is minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a címzettek zökkenőmentesen jussanak hozzá rendelésükhöz. Amíg a kormány engedélyezi, igyekszünk mindenféle fennakadás nélkül végezni a feladatunkat a raktárban és az irodáinkban, és ehhez prevenciós szinten az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlását követjük. 

Fertőtlenítési eszközök

 

  • A raktár területén és az irodáinkban kézfertőtlenítőket, és eldobható papírtörölközőt helyeztünk ki.
  • Amennyiben bármely dolgozónk külföldre utazik, akkor azt előre jeleznie kell, és hazaérkezése után két hétig önkéntes karanténba kell vonulnia, nem léphet be a cég területére.
  • Amint bármely dolgozónk a fertőzés első jeleit észleli magán, azonnal otthoni tartózkodásra utasítjuk, illetve szorgalmazzuk, hogy rögtön forduljon orvoshoz.
  • Az országot átszelő, halaszthatatlan megbeszéléseket telefonhívással, illetve videókonferenciával helyettesítjük.

Honnan értesülhetek, ha fennakadás lesz a csomagszállításban?

Indokolt esetben szerződött ügyfeleinket hírlevélben tájékoztatjuk. Ezen kívül a közösségi média felületeinken is folyamatosan kommunikálunk, amint ennek szükségét látjuk.

Forrás :

András Perényi

CEO, Webshippy Fulfillments - Kommunikációs szakember, digitális üzletfejlesztési tanácsadó, az Insomnia Reklámügynökség korábbi társtulajdonosa. 2013 óta foglalkozik online kereskedelemmel, eleinte saját webáruházakat üzemeltetett, majd egy új, automatizált rendelésfeldolgozási szoftvert fejlesztett.




Szólj hozzá

A hozzászólások publikálás előtt ellenőrzésre kerülnek.

Karácsonyi ajánlatok

Válogass a folyamatosan bővülő kedvezményes karácsonyi szettjeink közül. 

Minden általunk össszállított szetthez AJÁNDÉK karácsonyi papírtasakot adunk.